Časté otázky pre obnovu registrácie do programu Techsoup

Platnosť registrácie mojej organizácie vypršala. Čo teraz?
Ak sa vám zobrazuje táto správa, od dátumu registrácie vašej organizácie do programu Techsoup Slovensko ubehli už viac než 4 roky, a preto podľa pravidiel TechSoup musíme overiť, či sú vaše údaje ešte aktuálne. Vypršanie platnosti registrácie neznamená, že ste prišli o možnosť program využívať, len je potrebné registrované údaje každé 4 roky overiť.

Aké sú ďalšie kroky?
Prihláste sa prosím do vášho konta Techsoup a registrované údaje skontrolujte, najmä tieto:

  • názov organizácie
  • adresa sidla
  • hlavná aktivita organizácie
  • hlavný e-mail
  • telefónne číslo
  • kontaktná osoba + e-mail na kontaktnú osobu
  • výška prevádzkového rozpočtu
  • počet počítačov v organizácii

Potom nám zo svojej hlavnej e-mailovej adresy zašlite správu na adresu info@pontisno.sk, že je všetko v poriadku, prípadne ako máme aktualizovať vaše registrované údaje. Ako predmet správy uveďte "Obnova konta", IČO a názov vašej organizácie.

Ako často musím obnoviť náš účet Techsoup?
Po kontrole alebo aktualizácii údajov bude váš účet opäť aktivovaný na ďalšie 4 roky, do termínu ďalšej obnovy údajov.

Ak máte otázky týkajúce sa procesu obnovy vašej registrácie, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@pontisno.sk.